2013-01-06

Julharry






Idag har vi faktiskt stökat ut julen här hemma vilket kändes riktigt skönt. Imorgon är Daniels pappaledighet slut för denna gång och han sitter här bredvid mig med ångest i hjärtat över att inte längre få umgås med sin fina pojke på dagarna. Själv ska jag vara hemma med Harry i princip hela januari då vi bla ska inskola honom på dagis. Spännande! Jag har annars varit sämst på att uppdatera mig här på bloggen vilket jag ber om ursäkt för och som det kommer att bli en bättring utav. I promise! Några julkort hann vi inte heller med att skicka i år vilket jag också ber om ursäkt för. Här kommer därför ett litet bildregn från en liten pepparkakskille som haft en helt fantastiskt jul både på hemmaplan och i Sundsvall.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...