2013-10-29

Soffhäng




Då det varit total sjukstuga här i några veckor ( därav min bloggtorka tyvärr ) med hosta, snuva, feber, ögoninflammation och halsont. Inte kul vill jag lova och jag kan nog inte minnas då jag var så sänkt sist faktiskt. Så därför känns det extra skönt nu när denna H-förkylning börjat ge med sig. Harry har väl lite rethosta kvar och Vegas är täppt i näsan stackarn men annars är vi hyfsat back on track. Nu i oktober som annars bara flyget iväg så har i princip hela min familj fyllt år vilket vi inte kunnat fira tack vare allt snor och snörvel. Så det måste vi ta ikapp samt en tripp ner till Sundsvall då Daniels familj fortfarande inte fått träffa lilla V än.  Så nu ser vi framemot en massa trevligheter istället för sjukdomar tack!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...