2013-08-22

Inför kommande B-DAY

Om inte allt för länge fyller även jag år hipp hipp hurra!! Jag brukar som sällan veta eller direkt önska mig något men brukar alltid få superbra grejer varje gång ändå lyckans ost som jag är :) Men detta år är det annorlunda då det finns så sjuuukt många saker jag faktiskt önskar mig eller behöver. Så nu när folk redan börjat fråga tänkte jag hjälpa till lite på traven då jag faktiskt vet om en massa grejer som ej hade suttit fel att hitta i pakethögen då man kommer vara en mammaledig fattiglapp  :)

Som ni kanske vet och som inte är någon hemlighet gillar jag att shoppa OH YES!! Så presentkort är så klart sjukt attraktivt och otroligt praktiskt då jag kommer behöva uppdatera både garderob och hem i höst. Så dessa är några favoritställen jag enkelt hittar något fint hos: H&M, Åhléns, Lagerhaus, Birsta City. IKEA

Annat som står på önskelistan är bla detta: Hårtork, tandblekning; hårklippning, Biocheckar, Prenumeration på Netflix, barnvakt :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...