2013-08-11

1 månad kvar


Då var man där vid denna magiska gräns dvs då det bara återstår 1 månad kvar till planerat födelsedatum för lillkillen som bor där inne. Var hos barnmorskan i fredags och magen växer som den ska och har en rätt exakt kurva så som jag hade med Harry. Tyvärr var mina värden lite sämre så nu i veckan kan det nog tänkas bli påfyllnad utav järn mm via dropp som ska göras vid 3-4 tillfällen :( Suck, men vad gör man? Jag har annars gått upp 13kg totalt och har dryga nätter då jag aldrig hittar en skön sovställning, måste upp och kissa 100ggr eller har kryp i benen som stör. Så med bara en månad kvar får man lite småpanik över att behöva vänta ca 4 veckor innan denna graviditet är över. Ska dock försöka mig på att njuta av den också samt att hinna med allt småfix som ska göras innan vi blir ännu en till i familjen. Galet alltså men fantastiskt underbart och jag längtar som en tok att få pussa, lukta och kramas med vår kommande lilla kotte.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...