2013-06-10

Helgens Bravader!














Det strålande vädret bara fortstatte under helgen som var och vi passade på att njuta utav det så mycket som bara möjligt då alla hade långledigt. På självaste nationaldagen drog vi på Tivoli jag, Nelle, Sanna och Harry. Där blev det bergochdalbana, parisehjul, småbilar, karusell och picknick i gräset. Hur mysigt som helst och kul att komma ut ett tag för min del. På fredagen sen kom hela min familj ut till Ersmark för att grilla och se fotboll tillsammans medan Harry fick bada balja och leka av sig ordentligt med alla som fanns på plats. Idag står spön i backen och vi har regnväder här i Umeå sen jag inte kan minnas när. Har även mått rätt krassligt senaste dygnen och bla haft svårt att sova med illamående och blodtryksfall på dagarna vilket irriterar då man  vill orka så mycket mer eller hitta på saker men som sagt det räcker inte till. Är därför extra tacksam för dagen jag fick tillsammans med Harry på tivolit då vi båda bara myste och roade oss så mycket vi kunde för stunden. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...