2013-06-27

En liten mellanlandning.




Som jag nämnde tidigare så gör vi en liten mellanladdning på hemmaplan för besök hos barnmorskan och läkare så jag kan kolla min värden samt se att bebisen i magen växer som sen ska. Daniel har varit hemma sen i söndags då han snickrat vidare på vårat blivande uterum / altan. Skitbra blir det och jag är galet stolt över hur duktig han är även om det är sjukt trist att vi inte kan semestra tillsammans mer buuhuu. Men som sagt imorn åker vi tillbaka med min pappa och sen kommer Daniel till stugan i nästa vecka. Ska se till att lägga upp alla fantastiska bilder från det festliga midsommarfirandet vi hade tillsammans med både min och Daniels familj då också då jag ej har bilderna i mobilen. Kanontrevligt var det verkligen med både bra väder, god mat, midsommardans och lekar bland myggen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...