2012-12-21

Julledighet VS Domedagen


Ahhhh...Då var man ledig i några dagar nämligen närmare bestämt ända fram till annandagen då reahysterin rullar igång  :) Jag har den här veckan jobbat sjukt mycket och intensivt vilket är sjukt kul men även påfrestande och lite ledsamt då jag knappt hunnit spendera någon tid med mina käraste Harry och Daniel. Just nu sitter jag här vid köksbordet och mina fina pojkar har redan somnat. När jag kom hem hann jag precis till att läsa saga och natta Harry då vi tillsammans och hade ett mycket fint och väldigt speciellt ögonblick. Det är svårt att förklara hur det hela gick till men vi låg och läste saga medan Harry drack sin välling och då sagan var slut tittade vi på varandra och båda utbrast i skrattanfall. Det var som om att båda verkligen kunde känna hur mysigt, härligt, roligt och kärleksfullt vi hade det just då som inte gick att hålla tillbaka.  Vi skrattade länge och låg och tittade på varandra medan Harry strök mig på armen. Det var som om han ville förklara att det hela är ok att jag knappt hunnit krama honom i veckan och att han förstår att jag älskar honom så otroligt mycket iaf och att vi nu skulle ta vara på den fina lilla stunden vi fått tillsammans. Du underbara lilla varelse säger jag bara. Hur kan man älska någon så otroligt mycket?! 

Så om nu världens slukas av aliens eller annan tragedi som enligt mayakalendern ska ske idag så vill jag isf avsluta det hela med detta.... Ajjjj löööv you Harrykillen min! Du är det vackraste jag någonsin möt! 
Så natti natti världen så kanske vi ses imorn.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...