2012-12-28

Christmas Eve!
















Julafton innehöll mycket god mat och skratt. Harry fick träffa Tomten och skötte sig mycket bra utan grin eller panik. Det var Kalle Anka med Harrys favo dvs Tomteverkstan som han ser på Youtube nästan varje morgon till frukost. Och som ni kan se på bilderna satt han på första parkett i sin fina lilla fåtölj då det begav sig. Då julbordet tillslut blev av åt man sig fördärvad  ( som alltid ) innan det var dags för klappjakten som blev en ny tradition för i år. Verkligen hur kul som helst även om det för min del slutade upp med att jag hade samma klapp som jag hade köpt för att ge bort haha. Harry som även detta år hade största klapphög fick många fina presenter jag tänkte visa upp här på bloggen lite senare.  Även mer bilder ifrån jul kommer inom kort då jag försöker hinna uppdatera mellan allt snor och snörvlande då inte bara jag längre utan hela familjen gått och blivet dunderförkylda :(

2 kommentarer:

Frida B sa...

Hej Natalie! Vilken mysig jul ni ser ut att haft! :) Måste fråga, vart är erat fina soffbord ifrån? Har försökt hitta ett liknande utan framgångar. Krya på er! Kramar/Frida (din k-fors roomie:)

Natalie sa...

Men hej Frida oj vad kul att höra ifrån dig. Hoppas allt är bra :)

Ja bordet är kanon och finns i två storlekar då vi har alt större. Vi har köpt bordet rätt nyligen fast det via en affär som heter Expo i Umeå som har lite blandat sortimnet av inredning. Det är nog ingen kedja så jag tror tyvärr inte att ni har butiken i ssvall. Men dom är bra att ha att göra med så vill ni beställa det därifrån går det säkert bra att göra det via telefon oxå. Tror det kostade 1400:-

Hoppas ni får tag på ett och att du samt din sambo får ett mysigt nyår. Stora kramar till dig tjejen!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...