2008-09-15

Lite uppdate

Snipp, snapp snut så var sommaren slut :( Jösses så snabbt det gick och vilken värme vi fick......NOT!!! Vad är det egentligen som har hänt med vädret här hemma i kära Sverige?? Blir till att alltid reservera en sista minuten om det ska fortsätta så här. Trist!!
Annars så rullar det mesta på. Nya lägenheten är helt underbar att vakna upp i och jag kan inte trivas så mycket bättre. Jag har även funnit mig en nya vana vilket är att vandra runt på ett litet segervarv runt nya lyan för att verkligen njuta utav all fina ytor, tapeter och möbler vi införskaffat oss :) Sen brukar alltid tanken slå mig att, Hur i hela friden klarade vi oss innan vi hade diskmaskin??? Ett mirakel i mina ögon. Så med bara två flyttkartonger kvar att tömma närmar vi oss en ordentlig inflyttningsfest bakom hörnet. Ser framemot då vi kan sätta ett datum och bjuda loss.

Vad har annars hänt under sommaren?? Hmmm... blev iaf mycket resande hit o dit vilket var kul. Från att agera grillmästare i ssvall till att tappa bort ett stycke Rebban på Strand ( Öland) så känns det som om jag har hunnit med massor vilket känns bra. Saknar bara att man fick lite för lite tid i stugan med familjen o framför allt kära farmor o farfar. Får bli att åka och hälsa på dom snart istället då jag ser dom alldeles för sällan :(

Efter att ha avslutat sommaren 08 med 1 vecka i varma och vackra Prag är det dags att ta tag i allvaret igen. Blir alltid så då hösten kommer. Dvs massor med saker man lovat att ta tag i som man skjutit upp fram tills nu. Så nu blir det till att skärpa till sig och styra upp ett o annat!! Skärpning Natalie!!

Jaja... nu ska jag slänga ihop lite disk efter helgens partajande.underbart skönt att bara behöva knäppa på en knapp så fixar min egen Mr. Disk resten :)

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...