2008-09-17

Allting blir inte som man tänk sig

Beslut är inte lätta att ta . Framför allt då det handlar om känslor. Ibland önskar jag att man ägde ett trollspö som kunde fixa saker o ting med ett litet sving. Men tyvärr funkar inte våran värld på det sättet. Istället så måste man ta tjuren i hornen o reda ut saker ting för att dom ska lösa sig. Idag är jag därför extra stolt över en kär vän som valt att ta den tunga vägen för att öka chanserna att saker ska bli bättre i framtiden. Ibland måste man kanske befinna sig ordentligt på botten för att ta sig till toppen. Och jag vet att min vän kommer att ta sig dit med tiden och det är hon verkligen värd.

Jag finns alltid här för dig....
Du är värd det bästa i alla situationer

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...