2012-09-12

Senaste tiden



 Halleluja vi är med internet!!! Detta ska så klart firas med blogginlägg där vi kan meddela att vi hunnit med en del sen sist. Först och främst firade vi Daniel som fyllde år och sen har vi mest fortsatt med boa in oss i nya huset med 1 rum färdigt weeihooo! Daniel och Harry verkar annars ha det mysigt på dagarna med jag mamman i familjen jobbar på inne i stan. Jag är så oerhört lycklig att jag få komma hem till mina grabbar i villan och höra alla äventyr som dom varit med om på dagarna. Men som sagt detta var verkligen en snabb snabb uppdate då jag äntligen har tillgång till internet igen vilket betyder mer blogg till folket!

Nää nu är det verkligen dags att krama kudden! Natti natti! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mer blogg åt folket är vi glada för :-D
//Kicki P.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...