2012-08-19

Hänt i veckan då




Ja nu händer det grejer i princip hela tiden och mitt bloggande försöker så klart hänga med men får ta en del stryk då vi inte har något internet här hemma än så länge samt att jag jobbat hela veckan.  Och det här med att vara tillbaka på jobbet igen har bara gått fin fint även om jag saknat min fina lilla Harry sjukt mycket emellanåt då man numera inte har samma typ av närvaro i hans liv på dagarna längre. Som tur var axlar Daniel papparollen som hemmafru galant, vilket underlättar ens samvete så klart. Lite annorlunda är det alltid med att jag jobbar och Daniel är hemma samt att man numera tar bussen till jobbet istället för 3 min promenad som man tidigare varit van med. Jag skulle dock aldrig i mitt liv byta tillbaka då jag trivs sjukt bra som Ersmarksbo. Det börjar även ta sig med det första sovrummet som "vi" renoverat som under morgondagen planeras bli klart och redo att möbleras. Nytt golv och tapet, samt en asläcker fondvägg. Vi har även shoppat nya snygga badrumsmöbler till lilla badrummet som även det kommer bli klart inom någon dag. 

To be continued helt enkelt....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...