2010-12-22

Det lackar mot jul!

Så här i jultider blir jag oftast lite extra känslosam och uppskattar nära och kära snäppet extra då man faktiskt stannar upp och tänker efter hur underbart bra man har det. För min del kan jag skatta mig lycklig med världens bästa familj vid min sida vilket innehåller alla dom där viktiga personerna som stöttar en i vått o torrt. Nyss lämnade Daniel mig ensam här hemma i lägenheten för julaftonsfirande i Sundsvall :( Snyft!! Men men det är ju bara några få dagar man blir utan varandra så det ska nog gå bra :)


En annan viktig liten person som jag denna jul tyvärr måste klara mig utan är världens bästa Asse som gick bort förra vintern :( Hon var verkligen den bästa kissen på alla sätt och vis och det kommer därför kännas extra tomt att inte ha henne vid sin sida denna jul. Hmm... vem ska jag nu tafsa på julklapparna tillsammans med?? Syrran får väl duga men det är konstigt och jag kommer sakna Asses höga snarkningar vid fotändan hela julaftonshelgen!

Ni får annars lycka till i klappjakten som jag detta år ligger galet långt efter med!!
Ho ho ho om 2 dagar händer det!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...